Direktan uticaj COVID-19 na poslovanje danas je ubrzanje digitalizacije, rast onlajn maloprodaje i ubrzanje bezgotovinskog plaćanja. Prodavci na malo moraju da obezbede fleksibilnost poslovanja i da budu u stanju da se prilagode svim promenama kako bi odgovorili na novo ponašanje i potrebe kupaca.
2020. nam je svakako pokazala da prodaja mora da se odvija na svim kanalima - onlajn i oflajn. Sledeći korak je povezivanje kanala prodaje u jedinstven i prepoznatljiv, jedinstven samo za vas, kako bi kupci mogli da kupe kod vas, bez obzira na to gde se nalaze u trenutku kada odluče da kupe vaš proizvod. Skoro polovina kupaca prelazi sa fizičke na DIGITALNU interakciju sa trgovcima – i očekuju da će to moći da urade glatko i brzo.
Ova promena je u velikoj meri omogućena savremenom DIGITALNOM tehnologijom, koja omogućava vašem kupcu da bude sveprisutan kako u komunikaciji tako i u plaćanju. Da biste održali korak sa očekivanjima, vi kao trgovac morate da iskoristite sve prednosti koje nudi Monri VSPai sa svojim DIGITALNIM platformama i OMNICHANNEL rešenjem.
Da, Monri WSPay ima pravo rešenje za to - OMNICHANNEL!
ŠTO JE OMNICHANNEL REŠENJE?
Jednostavno rečeno, sveobuhvatno rešenje za obradu plaćanja. On objedinjuje sve procese plaćanja, pružajući jedinstven pogled na interakcije sa klijentima, dok istovremeno pruža DIGITALNA rešenja koja generišu prihod. Ako se pravilno koristi, može da obezbedi privlačno, personalizovano i dosledno putovanje kupaca preko bilo kog kanala kupovine.
Implementacijom omnichannel rešenja za plaćanje dobijate jedinstven uvid u plaćanja svojih kupaca i dobijate podatke neophodne za jedinstvenu, tačnu reprezentaciju svakog kupca. Ovo je ključno za pružanje jedinstvenog iskustva vašim klijentima.
Uzmimo za primer kupca koji je nedavno pronašao vašu veb prodavnicu pretražujući na internetu, pročitao i upoznao se sa proizvodom, ali ga nije kupio. Želeo je da se uveri da će mu proizvod u potpunosti odgovarati, pa je odlučio da kontaktira vašu korisničku podršku putem telefona, e-pošte ili ćaskanja. Odlučio je da kupi proizvod i ne želi ponovo da ide u veb prodavnicu. Kako bi se izbegla situacija u kojoj bi Kupac u ovom trenutku mogao da odustane od kupovine, obezbedite mu nekoliko opcija plaćanja uz individualan pristup Kupcu.
Jednostavno rešenje za spajanje svih kanala prodaje
Povežite kanale, kupce i plaćanja bez komplikacija. Vodite svog klijenta u svet u kome je plaćanje najjednostavniji korak.
BENEFITI OMNICHANNEL PLAĆANJA
- Pokazalo se da korišćenjem Omnichannel platforme kupci troše više od kupaca kojima je dat samo jedan kanal za kupovinu.
- Omogućava kupcima da se bolje povežu sa vašim brendom i stvore "lojalnost" i "blizinu"
- Monri WSPay vam pruža sve što vam je potrebno za omnikanalno rešenje i brzu tranziciju za vas i vaše klijente.
- Bezbedno okruženje za plaćanje sa 3DS zaštitom transakcija
- Povećajte prodaju i efikasnost prodajom putem različitih kanala – onlajn i oflajn
- Ponudite potpunu sigurnost, zahvaljujući šifrovanim transakcijama i PCI DSS usaglašenosti.
- Vaši kupci ostaju lojalni vašem brendu zahvaljujući višekanalnom načinu poslovanja i jednostavnijem procesu kupovine.
Idite van granica klasičnog poslovanja
Bilo da ste veliko preduzeće koje pokušava da osvoji tržišni udeo u najvećim gradovima ili manje preduzeće koje želi da raste u vašem kraju, imamo stručnost, tehnologiju i mrežu da vam pomognemo da rastete i proširite svoje poslovanje.
Ostvarite više prihoda
Ostanite konkurentni sa tehnologijom plaćanja koja pruža uvid u prodajne trendove i omogućava vam da kupcima ponudite praktičnije i jednostavnije iskustvo kupovine.
Kako se CrossPayment može razviti u Omnichannel?
Prodavci koji već koriste CrossPayment za poslovanje mogu početi primenom omnikanalne strategije kako bi stvorili koheziju između postojećih kanala prihvatanja plaćanja. Iako postoji nekoliko koraka u ovoj evoluciji, ovo su ključni elementi: Uskladite poslovne potrebe: optimizirajte poslovanje uz pružanje personalizovanog iskustva kupovine, dok ste u potpunosti usklađeni sa PCI DSS.
Fokus na kupca: Ovo uključuje prikupljanje podataka o obrascima kupovine, sviđanjima i preferencijama, razvoj programa lojalnosti i promocija.
Sveprisutna korpa za kupovinu: bez obzira da li se kupac registruje preko veb stranice, mobilne aplikacije ili u prodavnici, prisustvo korpe za kupovinu na svim kanalima omogućava laku kupovinu.
mPOS i EFTPOS: omogućite plaćanje na fiksnom prodajnom mestu sa više opcija plaćanja, kako u prodavnici tako i na mreži, putem DWPOS aplikacije ili Monri WSPayPer rešenja
Pošto su načini plaćanja u srcu vaše poslovne strategije, pružanje više tačaka interakcije sa kupcima i njihovo kombinovanje sa opcijama plaćanja može povećati šanse za uspešnu prodaju.
KAKO VAŠA KOMPANIJA MOŽE PROFITIRATI UPOTREBOM OMNICHANNEL KANALA PRODAJE?
Inovativna rešenja provajdera za plaćanje, kao što je Monri WSPay, mogu vam pomoći povezati sva Monri WSPay rešenja kako biste stvorili jedinstveno rešenje za digitalnu naplatu koje nudi sve prednosti online plaćanja.
Štaviše, sve ovo se može postići preko jedne platforme usklađene sa PCI DSS. Da biste saznali više, jednostavno kontaktirajte našu podršku.